Gepubliceerd: 12 oktober 2023

Soepele beleid bij saneringsakkoord verlengd

Op 1 oktober jl. zou het soepele saneringsbeleid van de Belastingdienst eindigen. Maar inmiddels is besloten om dit beleid te verlengen tot 1 april 2024. Het soepele saneringsbeleid houdt in dat de Belastingdienst genoegen neemt met hetzelfde uitkeringspercentage als de overige schuldeisers. Normaliter krijgt de Belastingdienst bij een saneringsakkoord ten minste het dubbele van het uitkeringspercentage van de andere schuldeisers. Maakt u gebruik van de betalingsregeling voor uw coronabelastingschulden, maar heeft u een betalingsachterstand. Zorg er dan voor dat u inzicht krijgt in de actuele financiële situatie van u en uw onderneming. Mogelijk is de schuldenlast te hoog om op termijn levensvatbaar te zijn. Is dat het geval, dan biedt zakelijke schuldsanering u mogelijk perspectief.

Tip
Nu de Belastingdienst langer met minder genoegen neemt, zijn uw overige schuldeisers mogelijk eerder bereid tot het sluiten van een saneringsakkoord.

Meer nieuws

Fiscaalvriendelijk sinterklaasgeschenk

november 30th, 2023|

Fiscaalvriendelijk sinterklaasgeschenk Wilt u uw personeel een cadeau of lekkernij schenken? In dat geval heeft u twee opties. [...]

Laat beschikkingen Whk-premie 2024 controleren

november 30th, 2023|

Laat beschikkingen Whk-premie 2024 controleren U krijgt binnenkort de beschikking gedifferentieerde premie Werkhervattingskas (Whk) 2024 van de Belastingdienst. [...]

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.

Hierin is onze verantwoordelijkheid, onafhankelijkheid en geheimhoudings-plicht ten opzichte van u vastgelegd. Deze gedrags- en beroepsregels maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download de laatste versie van de NOAB-gedrags- en beroepsregels:

Voor een duidelijke verhouding tussen u en ons kantoor hanteren wij  de door de NOAB opgestelde leverings-, betalings- en uitvoeringsvoorwaarden. Deze voorwaarden maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download onze algemene voorwaarden hier:

Als NOAB-kantoor hebben wij ons verbonden aan een onafhankelijke klachtenregeling. U kunt deze hier downloaden:

© 2023 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01

Ga naar de bovenkant