

Gepubliceerd: 2 november 2023
Belastingdienst stuurt brieven inzake onvolledige beschikkingen invorderingsrente
De Belastingdienst heeft bekendgemaakt dat een aantal ondernemers van maart tot en met september 2023 beschikkingen invorderingsrente heeft ontvangen waarop 1 of meerdere betalingen ontbreken. De termijnbetalingen over die periode zijn wel verwerkt op de openstaande aanslagen. De Belastingdienst gaat de fout herstellen. Mocht u tot de groep ondernemers behoren met 1 of meer onvolledige beschikkingen invorderingsrente, dan krijgt u een excuusbrief van de Belastingdienst en een beschikking met de ontbrekende betalingen. U hoeft zelf geen actie te ondernemen.
Tip
Als u hierover bericht krijgt van de Belastingdienst, controleer dan zekerheidshalve de beschikking met de ontbrekende betalingen of laat dit doen door uw adviseur.
Meer nieuws
VACATURE: Assistent accountant / Fiscaal medewerker
Door een toename van onze werkzaamheden is er bij Veerman Administratie voor 24 tot 40 uur [...]
Deadline nadert voor aanvraag S&O-afdrachtvermindering per 1 januari 2024
Deadline nadert voor aanvraag S&O-afdrachtvermindering per 1 januari 2024 Bent u een werkgever in de research & development [...]
Tijdig aangiftetijdvak loonheffingen laten wijzigen
Tijdig aangiftetijdvak loonheffingen laten wijzigen Als u van aangiftetijdvak wilt veranderen, kan dat alleen met ingang van een [...]
Fiscaalvriendelijk sinterklaasgeschenk
Fiscaalvriendelijk sinterklaasgeschenk Wilt u uw personeel een cadeau of lekkernij schenken? In dat geval heeft u twee opties. [...]
Laat beschikkingen Whk-premie 2024 controleren
Laat beschikkingen Whk-premie 2024 controleren U krijgt binnenkort de beschikking gedifferentieerde premie Werkhervattingskas (Whk) 2024 van de Belastingdienst. [...]
Deadline nadert voor aanpassingen Gecombineerde opgave
Deadline nadert voor aanpassingen Gecombineerde opgave U dient als agrarische ondernemer jaarlijks de ‘Gecombineerde opgave’ in bij de [...]
Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?
Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.
© 2023 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01