Gepubliceerd: 2 november 2023

Belastingdienst stuurt brieven inzake onvolledige beschikkingen invorderingsrente

De Belastingdienst heeft bekendgemaakt dat een aantal ondernemers van maart tot en met september 2023 beschikkingen invorderingsrente heeft ontvangen waarop 1 of meerdere betalingen ontbreken. De termijnbetalingen over die periode zijn wel verwerkt op de openstaande aanslagen. De Belastingdienst gaat de fout herstellen. Mocht u tot de groep ondernemers behoren met 1 of meer onvolledige beschikkingen invorderingsrente, dan krijgt u een excuusbrief van de Belastingdienst en een beschikking met de ontbrekende betalingen. U hoeft zelf geen actie te ondernemen.

Tip

Als u hierover bericht krijgt van de Belastingdienst, controleer dan zekerheidshalve de beschikking met de ontbrekende betalingen of laat dit doen door uw adviseur.

Meer nieuws

Fiscaalvriendelijk sinterklaasgeschenk

november 30th, 2023|

Fiscaalvriendelijk sinterklaasgeschenk Wilt u uw personeel een cadeau of lekkernij schenken? In dat geval heeft u twee opties. [...]

Laat beschikkingen Whk-premie 2024 controleren

november 30th, 2023|

Laat beschikkingen Whk-premie 2024 controleren U krijgt binnenkort de beschikking gedifferentieerde premie Werkhervattingskas (Whk) 2024 van de Belastingdienst. [...]

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.

Hierin is onze verantwoordelijkheid, onafhankelijkheid en geheimhoudings-plicht ten opzichte van u vastgelegd. Deze gedrags- en beroepsregels maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download de laatste versie van de NOAB-gedrags- en beroepsregels:

Voor een duidelijke verhouding tussen u en ons kantoor hanteren wij  de door de NOAB opgestelde leverings-, betalings- en uitvoeringsvoorwaarden. Deze voorwaarden maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download onze algemene voorwaarden hier:

Als NOAB-kantoor hebben wij ons verbonden aan een onafhankelijke klachtenregeling. U kunt deze hier downloaden:

© 2023 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01

Ga naar de bovenkant