Gepubliceerd: 28 maart 2024

Aanvraagloket open voor eerste tijdvak subsidie duurzame inzetbaarheid

Vanaf 2 april 2024 kunt u subsidie aanvragen voor activiteiten die de duurzame inzetbaarheid van uw werknemers verbeteren. Dit betreft het eerste aanvraagtijdvak van de MDIEU-subsidie. U kunt deze subsidie ook benutten voor de kosten die u vanaf 1 december 2023 hebt gemaakt om werknemers met zwaar werk eerder te laten stoppen. Het drempelbedrag voor de subsidieaanvraag is € 75.000. Hierin is ook € 5.000 begrepen voor het uitvoeren van een bedrijfsanalyse. Dit is een verplicht onderdeel van de subsidieaanvraag, waarin u de knelpunten en problematiek rondom duurzame inzetbaarheid en zwaar werk in kaart brengt. U kunt deze analyse zelf uitvoeren of daarvoor een externe adviseur inschakelen. Daarna maakt u een activiteitenplan om de duurzame inzetbaarheid van uw werknemers te verbeteren. Daarbij moet u ook een begroting opstellen.

Tip

Er zijn formats beschikbaar met een toelichting voor de bedrijfsanalyse en het maken van een activiteitenplan met een begroting. Ook is er een menukaart ontwikkeld met de activiteiten die kwalificeren voor de MDIEU-subsidie. U kunt in dit eerste tijdvak tot en met 26 april 2024 subsidie aanvragen via Uitvoering van Beleid.

Meer nieuws

Laat uw voorlopige IB-aanslag 2025 controleren

december 18th, 2024|

Laat uw voorlopige IB-aanslag 2025 controleren Hebt u van de Belastingdienst een voorlopige aanslag of teruggaaf inkomstenbelasting/ premie [...]

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.

Hierin is onze verantwoordelijkheid, onafhankelijkheid en geheimhoudings-plicht ten opzichte van u vastgelegd. Deze gedrags- en beroepsregels maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download de laatste versie van de NOAB-gedrags- en beroepsregels:

Voor een duidelijke verhouding tussen u en ons kantoor hanteren wij  de door de NOAB opgestelde leverings-, betalings- en uitvoeringsvoorwaarden. Deze voorwaarden maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download onze algemene voorwaarden hier:

Als NOAB-kantoor hebben wij ons verbonden aan een onafhankelijke klachtenregeling. U kunt deze hier downloaden:

© 2024 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01

Ga naar de bovenkant