Een aantal van onze klanten vertellen hieronder over hun ervaringen met Veerman Administratie:

“Altijd begrijpelijke uitleg”

‘Helder en schoon’. Dat zijn de kernwoorden in de dienstverlening van Clarus – sterk in reinigen – BV. Het bedrijf hecht grote waarde aan heldere communicatie met haar klanten. Die transparantie vindt ondernemer Connie Radijs ook bij Veerman Administratie.

“Persoonlijk contact en korte lijnen, dat vind ik belangrijk”, legt Connie uit. “Het contact met de mensen van Veerman Administratie loopt soepel en de uitleg die ze geven is altijd begrijpelijk. Je bent ook makkelijk ‘eigen’ met hen, dat is erg fijn. Zo’n persoonlijke band is veel waard.”

Zakelijk én privé
Veerman Administratie verzorgt voor Clarus de complete administratie, de fiscale aangiftes, jaarrekeningen en de personeelsadministratie. “Ik ben in 2007 begonnen met dit bedrijf. In 2010 heb ik een doorstart gemaakt. We zijn actief in glasbewassing, gevelreiniging en vloeronderhoud. De keuze voor Veerman lag min of meer voor de hand: ik woon al sinds mijn zestiende in Zevenhuizen. Mijn ouders hadden toen al contact met Bram Veerman voor hun verzekeringen. Het was een bekende naam voor me. Niet alleen voor de administratie, maar ook als het gaat om verzekeringen en financieringen. Voor zakelijke en privé-kwesties op financieel gebied is Veerman dus ons adres.”

Vinger aan de pols
Ieder kwartaal zit Connie met relatiebeheerder en adviseur Leo Honkoop om tafel om de cijfers door te spreken. “We zijn dat gaan doen op mijn verzoek. Eén keer per jaar overleg vind ik namelijk te weinig. Ik houd graag de vinger aan de pols. Ook tussendoor kan ik gelukkig altijd bij Leo terecht met vragen. Zo’n vraag is bijvoorbeeld hoe ik als zelfstandige onder aan de streep meer kan overhouden. Dat laat ik graag aan Veerman Administratie over.”

“Het is goed geregeld”

Al minstens tien jaar heeft vloer- en meubelreiniger Floor Facility Services uit Gouda de administratie ondergebracht bij Veerman Administratie. “We zijn inmiddels goed op elkaar ingespeeld, weten wat we aan elkaar hebben”, vindt Marina van Velzen van Floor Facility Services.

Met een team van zo’n 30 medewerkers is Floor Facility Services actief in het onderhouden en reinigen van harde vloeren, zoals linoleum en natuursteen. Daarnaast is het ook gespecialiseerd in het reinigen van meubels, tapijt en kleden. “We werken voornamelijk voor zakelijke opdrachtgevers, zoals overheidsinstellingen, bedrijven en scholen. De schoolvakantie is altijd een drukke tijd voor ons. Dan zetten we de linoleumvloeren in de was.”

Goede communicatie
Veerman Administratie verzorgt onder andere de salarisadministratie, de belastingaangiften en de jaarrekeningen voor het bedrijf. “We hebben fijn contact, ik kan altijd terecht met vragen en krijg dan snel antwoord. Die goede communicatie vind ik echt een pluspunt.”

Meedenken
Ook in specifieke situaties kan Floor Facility Services op Veerman rekenen. “Als we bijvoorbeeld een audit hebben voor de NEN-certificering, dan zorgt Sjaak Wesselink dat hij bereikbaar is om eventuele vragen te beantwoorden. En als ik iets niet zeker weet, bijvoorbeeld over personeelscontracten, dan is hij altijd bereid om het contract te controleren of mee te denken. Ook helpen ze graag met een vlotte salarisverwerking. Dat is goed geregeld.”

“Veerman staat altijd voor ons klaar”

Eetcafé de Roerdomp is een echt familiebedrijf dat al zestig jaar bestaat. In de loop der jaren veranderde het van café met biljart tot sfeervol eetcafé met heerlijk terras aan de Rottemeren. Dit jaar kwam er zelfs een jachthaven bij. Eén ding bleef steeds hetzelfde: Veerman is de partner voor bankzaken en administratie.

“Opa deed al zaken met Bram Veerman”, weet de huidige eigenaresse Leontine van de Steenhoven. “Het huidige team van Veerman Administratie staat ons met raad en daad bij. Ze doen de complete financiële en loonadministratie en denken mee over de financiële aspecten van de bedrijfsvoering. In 2013 hebben mijn man Michael en ik de zaak overgenomen van mijn schoonouders. Dat had best wat voeten in aarde. Dan is het fijn dat je kunt terugvallen op de kennis van zo iemand als Sjaak Wesselink. Hij weet precies hoe de financiële zaken hier geregeld zijn en kon bijvoorbeeld goed vragen van de notaris beantwoorden. Daar konden we volledig op vertrouwen.”

Groei
Vertrouwen en service zijn voor Leontine de belangrijkste aspecten in de samenwerking met een boekhouder. “We zijn daar heel tevreden over. Bij Veerman staan ze altijd voor ons klaar.” En dat is maar goed ook, want het bedrijf groeit. “We hebben de afgelopen vijf jaar veel tijd en energie gestoken in het uitbreiden van het terras en vernieuwen van het interieur. Sinds dit jaar hebben we ook een jachthaven erbij en een parkeerplaats. En we zijn nog niet klaar: de ruimte binnen gaan we vergroten en we willen nog een terras aan het water realiseren.”

Vierde generatie
De vierde generatie uit de familie heeft inmiddels interesse om het bedrijf voort te zetten. “Nog niet morgen al hoor, maar op termijn wel. Ik denk dat die ook wel klant bij Veerman blijft!”

“De lijnen zijn kort”

Klaas van der Spek, directeur van Spek Flowers in Moerkapelle doet het liefst zaken met een administratiekantoor ‘om de hoek’. Een klein kantoor, waar ze je kennen en waar de lijnen kort zijn. Veerman Administratie voldoet volledig aan deze wens. En meer.

Spek Flowers kweekt een breed assortiment snij-Anthuriums. Het bedrijf heeft vijftien medewerkers in dienst. “Mijn vader was al klant bij Veerman”, vertelt Klaas van der Spek. “Eerst deden ze alleen de personeelsadministratie, maar sinds 2010 ook de financiële administratie zoals de jaarrekeningen, btw-aangiften enzovoorts. Het bevalt prima. We werken met een online boekhoudsysteem en dat sluit goed aan bij onze systemen. Het is een kwestie van de factuur inscannen en dan kunnen we rechtstreeks vanuit het systeem betalingen doen.”

Direct contact
“Van een administratiekantoor verwacht ik dat alle cijfers kloppen uiteraard en ook dat ze makkelijk bereikbaar zijn. Direct contact, daar houd ik van. Niet eerst een telefoniste aan de lijn krijgen en dan doorverbonden worden naar een of andere afdeling waar ik opnieuw de vraag moet stellen. Bij Veerman zijn de lijntjes kort en word ik snel geholpen. Dat is erg prettig.”

Boerma Reclame uit Gouda
“Op Veerman kun je altijd terugvallen, wat er ook verandert.”

Boerma Reclame is sinds 1984 een begrip in Gouda en omstreken. Barry Boerma, eigenaar en grafisch vormgever, nam het reclamebureau in 2003, samen met zijn neef Victor, over van zijn ouders. Inmiddels runt hij het reclamebureau alweer een aantal jaren alleen. Nou ja, met zijn vaste team grafische vormgevers natuurlijk. En ook: met de hulp van Veerman Administratie.

Barry Boerma: “Er is in al die jaren veel veranderd. Niet alleen qua inhoud van het werk, maar ook in de organisatie eromheen”.

Veerman verzorgt al jaren de bedrijfsadministratie voor Boerma Reclame, waaronder de maandelijkse BTW aangifte en jaarlijkse belastingaangifte. Via een gebruiksvriendelijke digitale omgeving boekt Boerma eenvoudig alle facturen en heeft Veerman inzicht in de cijfers. Daarnaast verzorgen zij de loonstroken voor het personeel en fungeren ze als vraagbaak.

“Maar dat is niet alles”, aldus Barry Boerma. “Ze hebben me bij Veerman fantastisch begeleid toen mijn zakelijke partner uit het bedrijf stapte. En met name bij de daaruit voortvloeiende versimpeling van onze bedrijfs- en BV-structuur. Ze hebben de praktische uitvoering daarvan gerealiseerd. Erg fijn, want daardoor kon ik me richten op de inhoudelijke kant van mijn bedrijf. Dat maakt Veerman Administratie voor mij tot een vertrouwde adviseur voor mijn zakelijke bedrijfsvoering. Wat er ook verandert.”

“Een vertrouwd adres”

Om de gasten dat vakantiegevoel te bezorgen, wordt er voor én achter de schermen hard gewerkt door het team van Restaurant Meerenbos. “We zijn een echt seizoenbedrijf’, vertelt Ilona Monster. “In de zomermaanden zijn we zes dagen per week open voor koffie, lunch, borrel en diner. Daarnaast doen we ook feesten en partijen. We zijn een officiële trouwlocatie van de gemeente Lansingerland.”

Loonadministratie
Op de loonlijst van het horecabedrijf staan 2 vaste krachten en 40 flexibele krachten die afhankelijk van de drukte worden ingezet. De loonadministratie is in handen van Veerman Administratie. “Sjaak Wesselink is onze contactpersoon. Hij weet er veel van en houdt ons op de hoogte van zaken die voor ons van belang zijn. Dat is prettig, want daar heb ik zelf geen tijd voor.”

Persoonlijk
Naast de loonadministratie verzorgt Veerman ook de boekhouding, de btw-aangiften en de jaarrekeningen en dergelijke. “Je merkt goed dat ze bij Veerman weten waar ze mee bezig zijn. Ze kennen jou en verdiepen zich in jouw bedrijf. Die persoonlijke benadering is erg prettig. Je trekt dan ook makkelijker aan de bel met vragen.”

Lange relatie
De relatie met Veerman bestaat inmiddels al zo’n 35 jaar, schat Ilona. “Mijn ouders deden hun bankzaken al bij Veerman. Het is gewoon een bekend en vertrouwd adres in Zevenhuizen.”

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpsstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.

Hierin is onze verantwoordelijkheid, onafhankelijkheid en geheimhoudings-plicht ten opzichte van u vastgelegd. Deze gedrags- en beroepsregels maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download de laatste versie van de NOAB-gedrags- en beroepsregels:

Voor een duidelijke verhouding tussen u en ons kantoor hanteren wij  de door de NOAB opgestelde leverings-, betalings- en uitvoeringsvoorwaarden. Deze voorwaarden maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download onze algemene voorwaarden hier:

Als NOAB-kantoor hebben wij ons verbonden aan een onafhankelijke klachtenregeling. U kunt deze hier (via de NOAB) bekijken.

NOAB

© 2023 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01