Gepubliceerd: 13 oktober 2023

Sjaak 25 jaar bij Veerman Administratie!

Sjaak Wesselink 25 jaar bij Veerman

Op 1 april 2022 j.l. was het 25 jaar geleden dat Sjaak Wesselink in dienst kwam van het huidige Veerman Administratie B.V.

Op dat moment nam Sjaak het stokje over van onze oud collega Jan de Groot, zoals een aantal van onze oudere relaties zich zeker nog zal kunnen herinneren. Sjaak staat sindsdien bekend als een hardwerkende en uiterst precieze persoon, die zijn werkzaamheden met hart en ziel uitoefent voor de relaties van ons administratie- en belastingadvieskantoor.

Sinds 2 juli 2015 is Sjaak mede directielid en aandeelhouder in onze B.V. Wij hopen nog lang van zijn expertise gebruik te mogen maken en feliciteren Sjaak van harte met zijn zilveren jubileum!

Directie en medewerkers van Veerman Administratie B.V.

Meer nieuws

Benut de studenten- en scholierenregeling

mei 16th, 2024|

Benut de studenten- en scholierenregeling Maakt u deze zomer gebruik van vakantiekrachten? Bijvoorbeeld omdat uw vaste personeel met [...]

Meld arbeidsongeschiktheid bij uw pensioenfonds

mei 8th, 2024|

Meld arbeidsongeschiktheid bij uw pensioenfonds De meeste pensioenregelingen kennen een bepaling waaruit voortvloeit dat de pensioenregeling premievrij wordt [...]

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.

Hierin is onze verantwoordelijkheid, onafhankelijkheid en geheimhoudings-plicht ten opzichte van u vastgelegd. Deze gedrags- en beroepsregels maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download de laatste versie van de NOAB-gedrags- en beroepsregels:

Voor een duidelijke verhouding tussen u en ons kantoor hanteren wij  de door de NOAB opgestelde leverings-, betalings- en uitvoeringsvoorwaarden. Deze voorwaarden maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download onze algemene voorwaarden hier:

Als NOAB-kantoor hebben wij ons verbonden aan een onafhankelijke klachtenregeling. U kunt deze hier downloaden:

© 2023 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01

Ga naar de bovenkant