Gepubliceerd: 29 augustus 2024

Controleer definitieve beschikking LKV en LIV 2023

Uiterlijk eind juli heeft u de definitieve beschikking Lage-Inkomensvoordeel (LIV) en het Loonkostenvoordeel (LKV) ontvangen van de Belastingdienst. Het is verstandig om deze goed te (laten) controleren en te vergelijken met de gegevens in uw loonadministratie. Zijn bijvoorbeeld de correcties op de voorlopige beschikkingen die vóór 1 mei jl. zijn doorgegeven, goed verwerkt? Zijn alle kwalificerende werknemers meegenomen in de beschikking of zitten er fouten in de berekening?
Constateert u fouten in de definitieve beschikking, zorg er dan voor dat u binnen zes weken bezwaar maakt of laat maken. Is de beschikking juist vastgesteld, dan betaalt de Belastingdienst u de tegemoetkoming(en) binnen zes weken na de datum van de beschikking uit.

Tip
Controleer de definitieve beschikking LKV/LIV en zorg dat u tijdig in actie komt als de beschikking niet correct is vastgesteld!

Meer nieuws

Fiscaalvriendelijk sinterklaasgeschenk

november 28th, 2024|

Fiscaalvriendelijk sinterklaasgeschenk Wilt u uw personeel een cadeau of lekkernij schenken? In dat geval heeft u twee opties. [...]

Laat beschikkingen Whk-premie 2024 controleren

november 28th, 2024|

Laat beschikkingen Whk-premie 2024 controleren U krijgt binnenkort de beschikking gedifferentieerde premie Werkhervattingskas (Whk) 2024 van de Belastingdienst. [...]

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.

Hierin is onze verantwoordelijkheid, onafhankelijkheid en geheimhoudings-plicht ten opzichte van u vastgelegd. Deze gedrags- en beroepsregels maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download de laatste versie van de NOAB-gedrags- en beroepsregels:

Voor een duidelijke verhouding tussen u en ons kantoor hanteren wij  de door de NOAB opgestelde leverings-, betalings- en uitvoeringsvoorwaarden. Deze voorwaarden maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download onze algemene voorwaarden hier:

Als NOAB-kantoor hebben wij ons verbonden aan een onafhankelijke klachtenregeling. U kunt deze hier downloaden:

© 2024 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01

Ga naar de bovenkant