Gepubliceerd: 30 januari 2025

Aanvraagloket open nieuwe subsidie voor hergebruik en reparatie producten

Op 30 januari 2025 is het loket bij de RVO geopend van de nieuwe subsidieregeling Circulair implementeren en opschalen (CIO). Deze subsidie is bedoeld voor ondernemers die producten of materialen willen hergebruiken, repareren of met hoge kwaliteit willen recyclen. Denk aan elektronische en elektrische apparaten, textiel, maaltijdverpakkingen en meubels. Ook als u hier al mee bezig bent en wilt uitbreiden om zo minder CO2  uit te stoten, kunt u van deze nieuwe subsidie gebruikmaken. Heeft u een mkb-bedrijf? Dan krijgt u 50% subsidie over de gemaakte kosten. Een grootbedrijf krijgt 15%. De subsidie is minimaal € 50.000 per aanvraag en minimaal € 25.000 per onderneming. U kunt deze subsidie alleen aanvragen of samen met partners. De subsidie bedraagt maximaal € 500.000. Het aanvraagloket is open tot en met 8 april 2025, 12.00 uur.

 Tip
Wilt u een project starten dat bijdraagt aan een circulaire economie – of bent u daar al mee bezig en wilt u uitbreiden? Kijk dan op de site van de RVO of u gebruik kunt maken van deze subsidiekans.

Meer nieuws

Minder aftrek gemengde kosten

januari 30th, 2025|

Er zijn kosten die u voor uw onderneming maakt, maar waarin ook een privé-element zit. Dit zijn de [...]

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.

Hierin is onze verantwoordelijkheid, onafhankelijkheid en geheimhoudings-plicht ten opzichte van u vastgelegd. Deze gedrags- en beroepsregels maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download de laatste versie van de NOAB-gedrags- en beroepsregels:

Voor een duidelijke verhouding tussen u en ons kantoor hanteren wij  de door de NOAB opgestelde leverings-, betalings- en uitvoeringsvoorwaarden. Deze voorwaarden maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download onze algemene voorwaarden hier:

Als NOAB-kantoor hebben wij ons verbonden aan een onafhankelijke klachtenregeling. U kunt deze hier downloaden:

© 2025 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01

Ga naar de bovenkant