

Gepubliceerd: 13 maart 2025
U heeft inmiddels de WOZ-beschikking 2025 ontvangen van uw gemeente. De WOZ-waarde 2025 betreft de waarde van de woning (of het gebouw) op de waardepeildatum 1 januari 2024. Het verdient aanbeveling deze beschikking te (laten) controleren vanwege het grote belang. De WOZ-waarde is immers niet alleen relevant voor de gemeentelijke heffingen, maar ook voor andere belastingen, zoals de inkomstenbelasting en de schenk- en erfbelasting. Bent u het niet eens met de vastgestelde waarde in de WOZ-beschikking, dan moet u binnen 6 weken na de dagtekening van de beschikking daartegen bezwaar aantekenen bij uw gemeente. U kunt geen bezwaar maken bij de Belastingdienst!
Tip
Het is van groot belang dat u uw bezwaar tijdig indient. Is de 6-wekentermijn verstreken en heeft u geen bezwaar gemaakt? Dan zit u een jaar vast aan de vastgestelde waarde voor de gemeentelijke heffingen, maar ook voor de andere belastingen.
Meer nieuws
Met SDE++-subsidie uw bedrijf verduurzamen
Onlangs is het loket geopend voor de aanvraag van subsidie uit de regeling Stimulering Duurzame Energieproductie en Klimaattransitie [...]
Uw kind helpen bij de aankoop van een woning in een oververhitte woningmarkt
De woningmarkt is oververhit. Daarom wilt u uw kind graag helpen bij de aankoop van een eerste eigen [...]
Volgend jaar weer hogere kostengrens NHG-hypotheek
De kostengrens voor een hypotheek met Nationale Hypotheek Garantie (NHG) gaat op 1 januari 2026 opnieuw omhoog. De [...]
Vraag vóór 1 november aanslag aan en verlaag uw box-3-grondslag
Bepaalde belastingschulden verminderen niet de rendementsgrondslag van box 3. Dit kun je omzeilen door een voorlopige aanslag aan [...]
Benut nog de lagere bijtelling voor de elektrische auto van de zaak
Stelt u in 2025 een elektrische auto van de zaak ter beschikking aan een werknemer, die ook privé [...]
Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?
Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.
© 2025 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01