Leo Honkoop van Veerman Administratie

Leo Honkoop

Relatiebeheerder
Fiscaal / Financieel adviseur

Leo Honkoop van Veerman Administratie

Leo begon zijn loopbaan in de accountancy. Na een aantal jaren werken als assistent-accountant maakte hij in 1985 de overstap naar Veerman Administratie. Hij begeleidt en adviseert vooral mkb-ondernemers, waaronder ook zzp’ers. “De persoonlijke contacten en de vaak jarenlange vertrouwensrelaties met deze relaties vind ik heel inspirerend.”

“Een ondernemer moet kunnen ondernemen. Daar wil ik voor zorgen, door administratieve rompslomp uit handen te nemen. Zo ontstaat ruimte om zorgeloos te kunnen ondernemen. De diversiteit aan contacten is leuk. En het is fijn om te merken dat relaties je waarderen voor je inzet en het tastbare resultaat dat we veelal bereiken.”

Leo is getrouwd en trotse vader van 1 aan de Universiteit Utrecht gepromoveerde zoon en 1 zoon die werkzaam is voor een onderneming die zich wereldwijd bezig houdt met “groene” energie. Hij is liefhebber van pop- en rockmuziek en bezoekt regelmatig en graag concerten.

Daarnaast is hij een liefhebber van sport en mag hij graag wandelen en fietsen in zijn woonomgeving, de Krimpenerwaard. Leo is ook veel te vinden bij de plaatselijke voetbalvereniging. Hij is er te vinden als supporter, maar verricht ook met enige regelmaat allerlei vrijwilligerstaken.

Neem contact op met Leo via 0180 33 09 56.

ONZE ANDERE TEAMLEDEN

Relatiebeheerder, Fiscaal / Financieel adviseur
0180 33 09 57
Lees meer…

Relatiebeheerder, Fiscaal / Financieel adviseur
0180 33 09 66
Lees meer…

Administratief medewerker
0180 33 09 55
Lees meer…

Administratief medewerker 0180 33 09 52 Lees meer…

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpsstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.

Hierin is onze verantwoordelijkheid, onafhankelijkheid en geheimhoudings-plicht ten opzichte van u vastgelegd. Deze gedrags- en beroepsregels maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download de laatste versie van de NOAB-gedrags- en beroepsregels:

Voor een duidelijke verhouding tussen u en ons kantoor hanteren wij  de door de NOAB opgestelde leverings-, betalings- en uitvoeringsvoorwaarden. Deze voorwaarden maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download onze algemene voorwaarden hier:

Als NOAB-kantoor hebben wij ons verbonden aan een onafhankelijke klachtenregeling. U kunt deze hier (via de NOAB) bekijken.

NOAB

© 2023 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01