Sjaak Wesselink van Veerman Administratie

Sjaak Wesselink

Relatiebeheerder
Fiscaal / Financieel adviseur

Sjaak Wesselink van Veerman Administratie

Sjaak zit al sinds 1987 in het vak. In 1997 kwam hij bij Veerman Administratie werken. Hij verzorgt de complete administratie, zoals het opstellen van jaarrekeningen, btw-aangiftes, fiscale aangiftes en salarisadministratie voor mkb-ondernemers en zzp’ers. “Ik ben een echte ‘cijferaar’. Ik houd van complex rekenwerk en bijt me graag vast in moeilijke materie die goed uitgezocht moet worden.”

“Er heerst een ongedwongen sfeer waardoor je een goede vertrouwensrelatie opbouwt met klanten. Ik zoek altijd naar de beste mogelijkheden en belastingvoordelen voor onze opdrachtgevers. Dat geeft een voldaan gevoel.”

In zijn vrije tijd is Sjaak graag bij zijn gezin en familie. Ook houdt hij ervan om actief bezig te zijn. Hij doet aan fitness, wandelen en geocachen. Daarnaast werkt Sjaak als vrijwilliger voor het Diabetesfonds en Natuurmonumenten.

Neem contact op met Sjaak via 0180 33 09 57.

ONZE ANDERE TEAMLEDEN

Relatiebeheerder, Fiscaal / Financieel adviseur
0180 33 09 56
Lees meer…

Relatiebeheerder, Fiscaal / Financieel adviseur
0180 33 09 66
Lees meer…

Administratief medewerker
0180 33 09 55
Lees meer…

Administratief medewerker 0180 33 09 52 Lees meer…

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpsstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.

Hierin is onze verantwoordelijkheid, onafhankelijkheid en geheimhoudings-plicht ten opzichte van u vastgelegd. Deze gedrags- en beroepsregels maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download de laatste versie van de NOAB-gedrags- en beroepsregels:

Voor een duidelijke verhouding tussen u en ons kantoor hanteren wij  de door de NOAB opgestelde leverings-, betalings- en uitvoeringsvoorwaarden. Deze voorwaarden maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download onze algemene voorwaarden hier:

Als NOAB-kantoor hebben wij ons verbonden aan een onafhankelijke klachtenregeling. U kunt deze hier (via de NOAB) bekijken.

NOAB

© 2023 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01