Anja Grijze-van Boheemen van Veerman Administratie

Anja Grijze-van Boheemen

Administratief medewerker

Anja Grijze-van Boheemen van Veerman Administratie

Anja werkt sinds 2017 bij Veerman Administratie. Voorheen heeft zij als secretaresse en boekhoudkundig medewerkster bij een groothandel gewerkt. Ze houdt zich bezig met het invoeren en controleren van boekhoudingen en andere voorkomende administratieve werkzaamheden.

“Er heerst een prettige, informele sfeer binnen het team. Ik vind het fijn om een administratie op orde te krijgen en het nodige uitzoekwerk tot een goed einde te brengen.”

In haar vrije tijd gaat Anja graag hardlopen en wandelen en is ze graag in de natuur. Daarnaast bezoekt ze graag een stad of museum en is ze actief vrijwilligster voor de plaatselijke atletiekvereniging.

Neem contact op met Anja via 0180 33 09 55.

ONZE ANDERE TEAMLEDEN

Relatiebeheerder, Fiscaal / Financieel adviseur 0180 33 09 56 Lees meer…

Relatiebeheerder, Fiscaal / Financieel adviseur 0180 33 09 57 Lees meer…

Relatiebeheerder, Fiscaal / Financieel adviseur 0180 33 09 66 Lees meer…

Administratief medewerker 0180 33 09 52 Lees meer…

Assistent Accountant/Fiscaal medewerker 085 2 739 769 Lees meer…

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpsstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.

Hierin is onze verantwoordelijkheid, onafhankelijkheid en geheimhoudings-plicht ten opzichte van u vastgelegd. Deze gedrags- en beroepsregels maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download de laatste versie van de NOAB-gedrags- en beroepsregels:

Voor een duidelijke verhouding tussen u en ons kantoor hanteren wij  de door de NOAB opgestelde leverings-, betalings- en uitvoeringsvoorwaarden. Deze voorwaarden maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download onze algemene voorwaarden hier:

Als NOAB-kantoor hebben wij ons verbonden aan een onafhankelijke klachtenregeling. U kunt deze hier (via de NOAB) bekijken.

NOAB

© 2024 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01