Joey Starreveld van Veerman Administratie

Teodor Mitioglo

Assistent Accountant/Fiscaal medewerker

Joey Starreveld van Veerman Administratie

In 2019 is Teodor, na bijna 15 jaar werkervaring in de boekhouding in Moldavië, met zijn vrouw en twee kinderen naar Nederland verhuisd. Ons prachtige land heeft hem al vanaf het moment dat hij uit het vliegtuig stapte veroverd en geïnspireerd. Na een zomerseizoen in de horeca te hebben gewerkt en een paar coronajaren (die hij succesvol heeft benut om de Nederlandse taal te leren), is hij als boekhouder bij Veerman Administratie aan de slag gegaan. Hij kijkt ernaar uit om onze klanten beter te leren kennen. Momenteel doet hij dat door hun cijfers te verwerken en ervoor te zorgen dat hun financiële administratie tot in de puntjes klopt. In zijn vrije tijd vermaakt hij graag zijn kinderen, tuiniert hij, of onderhoudt en repareert hij de fietsen van zijn gezin.

Neem contact op met Teodor via 085 – 2 739 769.

ONZE ANDERE TEAMLEDEN

Relatiebeheerder, Fiscaal / Financieel adviseur 0180 33 09 56 Lees meer…

Relatiebeheerder, Fiscaal / Financieel adviseur 0180 33 09 57 Lees meer…

Relatiebeheerder, Fiscaal / Financieel adviseur 0180 33 09 66 Lees meer…

Administratief medewerker 0180 33 09 55 Lees meer…

Administratief medewerker 0180 33 09 52 Lees meer…

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of eens vrijblijvend kennismaken?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Veerman Administratie B.V.
Dorpsstraat 200
2761 AJ Zevenhuizen
Telefoon: 085 2 739 769
info@veermanadministratie.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
8.30 tot 17.00 uur
Buiten kantoortijden op afspraak.

Hierin is onze verantwoordelijkheid, onafhankelijkheid en geheimhoudings-plicht ten opzichte van u vastgelegd. Deze gedrags- en beroepsregels maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download de laatste versie van de NOAB-gedrags- en beroepsregels:

Voor een duidelijke verhouding tussen u en ons kantoor hanteren wij  de door de NOAB opgestelde leverings-, betalings- en uitvoeringsvoorwaarden. Deze voorwaarden maken ook deel uit van alle aan ons verstrekte opdrachten en werkzaamheden die wij voor u verrichten. Download onze algemene voorwaarden hier:

Als NOAB-kantoor hebben wij ons verbonden aan een onafhankelijke klachtenregeling. U kunt deze hier (via de NOAB) bekijken.

NOAB

© 2024 | Veerman Administratie | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | KVK: 24425604 | BTW: NL 818772669 B01